• Zwroty i reklamacje

Grays daje możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość do 14 dni od daty otrzymania towaru (dotyczy klientów indywidualnych). Zgodnie z polskim prawem taki przywilej nie przysługuje wtedy, gdy produkt został zakupiony na użytek firmowy w takim wypadku Klient nie będzie mógł skorzystać z możliwości 14-dniowego zwrotu.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość wystarczy uzupełnić formularz zwrotu (odstąpienia od umowy) wysłać go drogą pocztową, emailem, bądź wrzucić do paczki, w której będzie odesłany do nas towar.

Zwrot pieniędzy jest realizowany w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia.

Ponadto przysługuje Państwu możliwość reklamacji produktów zakupionych w sklepie SPARKENS. W przypadku uzasadnionej reklamacji klient może obecnie domagać się zwrotu pieniędzy, obniżenia ceny, wymiany lub naprawy rzeczy. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i przesłanie go drogą pocztową na adres: Grays ul. Świebodzińska 25, 64-305 Bolewice , badź drogą emailową na adres: info@sparkens.pl. Czas rozpatrzenia Państwa reklamacji nie może przekraczać 14 dni od daty wysłania formularza reklamacyjnego.